مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 17:182020-01-28اجتماعي

کمیته های 10 گانه ستاد سفرهای نوروزی چهارمحال و بختیاری فعال شد


مهرداد جوادی روز سه شنبه در ستاد هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این کمیته ها شامل خدمات حمل و نقل با مسوولیت اداره کل راه و شهرسازی، خدمات امداد و نجات با مسوولیت جمعیت هلال احمر و خدمات اننتظامی امنیتی و ترافیک شهری با مسوولیت نیروی انتظامی است.

وی افزود: کمیته ها هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری ها با مسوولیت دفاتر شهری و روستایی استانداری، برنامه ریزی و آمار با مسوولیت استانداری و اسکان و رفاه با مسوولیت اداره کل آموزش و پرورش زیر نظر ستاد هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری فعالیت می کنند.

جوادی تصریح کرد: کمیته های ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات با مسوولیت دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات استانداری، خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست با مسوولیت اورژانس، اطلاع رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی با مسوولیت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و کمیته نظارت و تنظیم بازار با مسوولیت سازمان صنعت، معدن و تجارت برای نوروز 1399 در چهارمحال و بختیاری خدمات رسانی خواهد کرد.

وی یادآور شد: شهرداری ها و دهیاری ها به عنوان ارکان اساسی و اصلی ستاد هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری نسبت به ساماندهی ورودی ها و خروجی های شهرها به خصوص در مناطق گردشگری اقدام لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته های 10 گانه ستاد سفرهای نوروزی چهارمحال و بختیاری فعال شد

کمیته های 10 گانه ستاد سفرهای نوروزی چهارمحال و بختیاری فعال شد