مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 17:152020-01-28سياسي

مراسم عزاداری شب شهادت حضرت زهرا(س) با حضور رهبر انقلاب برگزار شد


مراسم عزاداری شب شهادت حضرت زهرا (س) در حسینیه ی امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی، جمعی از مسئولان و هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

- مراسم عزاداری شب شهادت حضرت زهرا (س) در حسینیه ی امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی، جمعی از مسئولان و هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه ی زهرا (سلام الله علیها) در حسینیه ی امام خمینی(ره) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، جمعی از مسئولان و هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم در حسینیه ی امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین رفیعی در سخنانی، حکومت اهل بیت علیهم السلام را بر هفت پایه مدارا، الفت، وقار، رازداری، برخورد نیکو با مردم و تلاش و کوشش استوار دانست و با بیان جلوه هایی از مهر و محبت حضرت صدیقه ی کبرا گفت: حضرت فاطمه سلام الله علیها جلوه و مظهر رضای الهی، و خشنودی آن بانوی بزرگوار موجب خشنودی خداوند متعال است.

حجت الاسلام رفیعی همچنین یکی از مهمترین پیامهای قرآنی را امید و پرهیز از یأس خواند و افزود: امید قطب نمای حرکت جامعه اسلامی است و القاء ناامیدی در مردم کاری شیطانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم عزاداری شب شهادت حضرت زهرا(س) با حضور رهبر انقلاب برگزار شد

مراسم عزاداری شب شهادت حضرت زهرا(س) با حضور رهبر انقلاب برگزار شد