مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 14:202020-01-28سياسي

مدیران ادارات شهرستان دنا حق تبلیغ برای کاندیداهای انتخاباتی را ندارند


فرماندار دنا با بیان این که مدیران ادارات این شهرستان حق تبلیغ برای کاندیداهای انتخاباتی را ندارند گفت: با متخلفان انتخاباتی برخورد جدی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، جلسه شورای اداری شهرستان دنا به ریاست علیار علیپور سرپرست فرمانداری دنا با دستور کار دهه مبارک فجر وبرگزاری انتخابات در محل فرمانداری دنا با حضور امام جمعه شهرستان دنا،بخشداران، و مدیر دیگر ادارات برگزار گردید.

ناصر مصباح نژاد امام جمعه سی سخت ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت بانوی دوعالم،دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا گفت: ایام الله دهه فجر را گرامی می داریم   ما در آستانه دهه فجر هستیم وانقلاب اسلامی ما تحقق عینی آیات الهی در دنیای معاصر است، چون آیات الهی برای مکان خاص و زمان خاصی نازل نشده است و یکی از مصادیق عینی آیات الهی قران ، انقلاب اسلامی ایران است  که در دنیا بی نظیر بود و حضرت امام (ره)به مبارزه با بت زمان پرداخت وهیمنه پوشالی آنها را درهم کوبید وریشه ظلم وفساد رژیم ستم شاهی پهلوی را درهم کوبید وملت ایران را از ذلت،خواری واستبداد به آزادگی وسربلندی رسانید.

وی افزود: تفاوت انقلاب اسلامی ما با دیگر انقلاب ها این است که انقلاب ما خلاق است، نوآوری می کند، چشم تمام دنیا را به خودش خیره می کند و رهبری حکیم و فرزانه دارد ولی دیگر انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران ادارات شهرستان دنا حق تبلیغ برای کاندیداهای انتخاباتی را ندارند

مدیران ادارات شهرستان دنا حق تبلیغ برای کاندیداهای انتخاباتی را ندارند