مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 14:002020-01-28سياسي

بیانیه کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در محکومیت طرح معامله قرن


کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در بیانیه ای از تمام همه مسلمانان و آزادگان جهان خواست تا تمامی امکانات و ظرفیت ها را برای خنثی سازی نقشه شوم و نکبت بار آمریکا و اسراییل در ارایه طرح معامله قرن تلاش کنند و آن را به شکست بکشانند.

- بیانیه کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در محکومیت طرح "معامله قرن" کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در بیانیه ای از تمام همه مسلمانان و آزادگان جهان خواست تا تمامی امکانات و ظرفیت ها را برای خنثی سازی نقشه شوم و نکبت بار آمریکا و اسراییل در ارایه طرح "معامله قرن" تلاش کنند و آن را به شکست بکشانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیانیه کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین به شرح زیر است: بسم اله الرحمن الرحیم وَ قَضَیْنا إِلی‏ بَنی‏ إِسْراییلَ فِی الْکِتابِ لَتُفْسِدُنَّ فِی الْأَرْضِ مَرَّتَیْنِ وَ لَتَعْلُنَّ عُلُوًّا کَبیراً و در آن کتاب به بنی اسراییل اعلام کردیم که قطعاً دو بار در سرزمین فلسطین فساد به پا خواهید کرد و هر بار به سرکشی بزرگی دست خواهید زد.

ترامپ مزدور لابی صهیونیست و مجری طرح های صهیونیستی طرح موسوم به معامله قرن این است که رژیم صهیونیستی کشور ملت یهود است و فلسطین، با حاکمیت محدود، کشور ملی فلسطینیان است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در محکومیت طرح معامله قرن

بیانیه کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در محکومیت طرح معامله قرن