مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 13:502020-01-28سياسي

کلیات لایحه تعیین نرخ عوارض پارک حاشیه ای در سال 99 تصویب شد


اعضای شورای اسلامی شهر تهران کلیات لایحه تعیین نرخ عوارض پارک حاشیه ای و تعیین ضوابط واگذاری بهره برداری از پارکینگ های عمومی شهرداری تهران به تصویب رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در یکصد و نود و چهارمین جلسه شورا بررسی لایحه تعیین نرخ عوارض پارک حاشیه ای و تعیین ضوابط واگذاری بهره برداری از پارکینگ های عمومی شهرداری تهران در دستور قرار گرفت.

محمد علیخانی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شهرداری تهران در توضیح این لایحه گفت: ماهیتاً فضای پارک حاشیه ای با پارکینگ های عمومی شهرداری تهران تفاوت دارد و اولین کار ما این بود که این دو موضوع را از هم جدا کنیم چرا که ضوابط هر کدام متفاوت است.

علیخانی افزود: متاسفانه پارکینگ های عمومی شهرداری تهران به دلیل پایین بودن نرخ ورودیه برای بهره برداران توجیه نداشته و بسیاری از آنها از کاربری پارکینگ عمومی خارج شده یا اجاره داده شده اند به خودرو سازها یا اسقاطی ها و عملاً از پارکنیگ های عمومی خارج شده و یا حتی تبدیل به انبار شده اند.

لذا در بررسی های کارشناسی به این نتیجه رسیدیم که باید قیمت ها را واقعی تر کنند تا بهره برداران ناچار نباشند کاربری آن را عوض کنند و در این راستا پارکینگ های عمومی رده بندی و درجه بندی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیات لایحه تعیین نرخ عوارض پارک حاشیه ای در سال 99 تصویب شد

کلیات لایحه تعیین نرخ عوارض پارک حاشیه ای در سال 99 تصویب شد