مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 13:282020-01-28اقتصادي

نسبت مصارف به منابع بانکی در آذربایجان شرقی 70 درصد است


محمدرضا پورمحمدی روز سه شنبه در جلسه بررسی طرح ارتقای شاخص های توسعه پایدار اقتصادی در شهرستان بستان آباد، همکاری همه دستگاه های مسوول در اجرای این طرح را ضروری دانست و گفت: هم اکنون 9 ناحیه صنعتی در این شهرستان فعال است که باید تلاش شود تا شرکت های مطرح و تأثیرگذاری چون ایدرو و ایمیدرو در این شهرستان سرمایه گذاری کنند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به انتخاب بستان آباد به عنوان یکی از 31 شهرستان منتخب کشور برای ارتقای شاخص های توسعه پایدار اقتصادی، تلاش جدی دستگاه های مسئول برای افزایش سرمایه گذاری در این شهرستان را مورد تأکید قرار داد و گفت: نتیجه کار گروهی دستگاه ها باید منجر به ارتقای شاخص های توسعه در این شهرستان شود.

وی با اشاره به طرح ایجاد دو شهرک صنعتی فولاد و وطن در شهرستان بستان آباد، از دستگاه های اجرایی مسوول خواست استعلام های فنی مربوط به احداث این دو شهرک را در سریع ترین زمان ممکن پاسخ داده و اقدامات لازم برای آغاز به کار آنها را انجام دهند.

پورمحمدی با بیان اینکه توسعه هریک از مناطق و شهرستان های استان در توسعه همه جانبه استان موثر است، افزود: جذب سرمایه گذاری و ارتقای شاخص های توسعه در همه مناطق استان باید مورد توجه مسئولان دستگاه های اجرایی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسبت مصارف به منابع بانکی در آذربایجان شرقی 70 درصد است

نسبت مصارف به منابع بانکی در آذربایجان شرقی 70 درصد است