مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 13:102020-01-28پزشكي

ارائه دو واحد درس طب ایرانی و مکمل برای دانشجویان علوم پزشکی


رییس دانشگاه علوم پزشکی مجازی از ارائه دو واحد درسی «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» از بهمن ماه سال جاری برای برخی رشته های علوم پزشکی خبر داد.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی مجازی از ارائه دو واحد درسی آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل از بهمن ماه سال جاری برای برخی رشته های علوم پزشکی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر سید ناصر استاد با اعلام این خبر افزود: دو واحد درسی آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل از بهمن ماه سال جاری برای برخی رشته ها به صورت اجباری و دیگر رشته های علوم پزشکی، به صورت اختیاری، توسط دانشگاه علوم پزشکی مجازی ارائه می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مجازی گفت: با استناد به مصوبه شصت وپنجمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی در تاریخ 14 اسفند 95 و مجوز صادرشده معاونت آموزشی با شماره 5973/500/د در تاریخ 11 دی ماه 98 به دانشگاه ها ابلاغ شده است، دانشگاه علوم پزشکی مجازی از بهمن ماه سال جاری، دو واحد درسی آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل را برای مقاطع دکتری عمومی رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی و کارشناسی رشته های مامایی، پرستاری، فیزیوتراپی و علوم تغذیه، به صورت اجباری و برای دیگر رشته ها به صورت اختیاری ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه دو واحد درس طب ایرانی و مکمل برای دانشجویان علوم پزشکی

ارائه دو واحد درس طب ایرانی و مکمل برای دانشجویان علوم پزشکی