مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 13:052020-01-28سياسي

هنوز هیچکدام از داوطلبان ردصلاحیت شده استان سمنان تایید نشدند


رییس ستاد انتخابات و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: هنوز هیچکدام از نامردهای ردصلاحیت و یا عدم احراز صلاحیت این استان تاییدصلاحیت نشده است.

- ایسنا/سمنان رییس ستاد انتخابات و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: هنوز هیچکدام از نامردهای ردصلاحیت و یا عدم احراز صلاحیت این استان تاییدصلاحیت نشده است.

حبیب الله خجسته پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: هنوز هیچکدام از داوطلبان ردصلاحیت شده این استان تاییدصلاحیت نشدند.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا در خصوص برخی اخبار غیررسمی منتشر شده در شبکه های اجتماعی در خصوص تایید صلاحیت برخی نامزدها خاطرنشان کرد: براساس قوانین شورای نگهبان تا پایان وقت اداری 11 بهمن ماه برای پاسخگویی به اعتراضات فرصت دارد و لذا هنوز اعلام رسمی به ستاد انتخابات استان و یا فرمانداری ها صورت نگرفته است.

وی هرگونه تاییدصلاحیت احتمالی را منوط به اعلام رسمی شورای نظارت بر انتخابات و شورای نگهبان دانست و اضافه کرد: شورای نگهبان بعد از رسیدگی به اعتراضات نتایج را به داوطلبان و نهاد متولی اعلام می کند.

رییس ستاد انتخابات استان سمنان از آماده سازی زیرساخت های لازم برای برای برگزاری انتخابات در استان خبر داد و گفت: برنامه های ستاد انتخابات استان براساس تقویم انتخاباتی و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز هیچکدام از داوطلبان ردصلاحیت شده استان سمنان تایید نشدند

هنوز هیچکدام از داوطلبان ردصلاحیت شده استان سمنان تایید نشدند