مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 12:552020-01-28اجتماعي

کمک 15 میلیارد تومانی لرستانی ها به عتبات عالیات


مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان گفت: ستاد بازسازی عتبات غالیات کشور یکی ازجریان های بود که سردار قاسم سلیمانی در کشور آغاز کرد و این ستاد علاوه بر بازسازی زیارت گاهای شیعیان در بحران های کشور به کمک مردم آمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، اصغر حقی پور امروز در همایش تجلیل از موکب داران لرستانی، اظهار داشت: یکی از اقدامات ارزشمند سردار شهید سلیمانی تشکیل ستاد بازسازی عتبات در کشور بود.

وی با بیان اینکه تمامی فعالیت های این ستاد زیر نظر ایشان بود، افزود: این فعالیت ها باعث شد حرکت عظیم اربعین که بزرگترین  راهپیمایی جهان بوده، ایجاد شود.

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان بیان کرد: پس از سیلاب فرودین ماه به دستور مستقیم سردار قاسم سلیمانی اقدام به برپایی موکب ها در مناطق سیل زده کردیم.

حقی پور با اشاره به اینکه تا به امروز  مردم لرستان 15 میلیارد تومان به این ستاد کمک کرده اند، تصریح کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان در ایام اربعین 59 مجوز برای موکب داران  لرستانی صادر کرده و در این ایام بیش از دو میلیون پرس غذا توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در ایام سیل 68 موکب در لرستان برپا شد، خاطرنشان کرد: در ایام سیل بیش از دو میلیون و 500 هزار غذا میان سیل زدگان لرستانی توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 15 میلیارد تومانی لرستانی ها به عتبات عالیات

کمک 15 میلیارد تومانی لرستانی ها به عتبات عالیات