مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 12:552020-01-28اقتصادي

افتتاح 78 پروژه با اعتبار 28 میلیارد تومان دهه فجر در صومعه سرا


فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه بهره برداری از 78 پروژه عمرانی، خدماتی و آموزشی دهه فجر در این شهرستان، گفت: 28 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه ها هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جلال سید محمدی عصر سه شنبه در نشست خبری به مناسب ایام الله دهه فجر با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در سطح شهرستان صومعه سرا برای این ایام، اظهار کرد: امسال شاهد بهره برداری از 78 پروژه عام المنفعه در صومعه سرا خواهیم بود.

وی با بیان اینکه این پروژه ها در حوزه عمرانی، کشاورزی، آبرسانی، راه سازی، آموزشی و بهداشتی، افزود: برای بهره برداری از این پروژه ها 28 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

فرماندار صومعه سرا در ادامه با بیان اینکه در دهه فجر امسال شاهد بهره برداری از بزرگترین طرح گردشگری شهرستان با اعتبار 7.

5 میلیارد تومانی خواهیم بود، گفت: در حوزه بوم گردی نیز فعالیت های صورت گرفته است.

سید محمدی با اشاره به این برخی از این پروژه ها سبب اشتغالزایی و رونق اقتصادی است، گفت: شاهد اجرای پروژه های ملی در شهرستان صومعه سرا هستیم که بهره برداری از آنها سبب حل بسیاری از مشکلات به ویژه در حوزه راه خواهد شد.

وی با اشاره به وجود دو هزار و 100 واحد صنعتی، تولیدی و صنفی در شهرستان صومعه سرا، اظهار کرد: یک چهارم این واحدها راکد بوده و از ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 78 پروژه با اعتبار 28 میلیارد تومان دهه فجر در صومعه سرا

افتتاح 78 پروژه با اعتبار 28 میلیارد تومان دهه فجر در صومعه سرا