مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 12:352020-01-28سياسي

زمان رسیدگی به پرونده های جذب هیئت علمی در دانشگاه ها باید کمتر شود


رییس مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: یکی از مشکلات مربوط به جذب هیئت علمی پروسه طولانی رسیدگی به پرونده ها در هیئت دانشگاه هاست که این زمان باید کمتر شود.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: یکی از مشکلات مربوط به جذب هیئت علمی پروسه طولانی رسیدگی به پرونده ها در هیئت دانشگاه هاست که این زمان باید کمتر شود.

حجت الاسلام محمدرضا رضوان طلب امروز سه شنبه 8 بهمن ماه در نشست هم اندیشی دبیران هیئت های جذب دانشگاه های منطقه 9 کشور در دانشگاه حکیم سبزواری عنوان کرد: به طور میانگین مدت توقف پرونده ها در مرکز جذب هیئت علمی در وزارت علوم از 28 روز تا 35 روز و زمان قانونی آن 45 روز است.

وی ادامه داد: اما طول مدت رسیدگی به پرونده های جذب هیئت علمی در دانشگاه ها با وجود اینکه بر مبنای قانون سه ماه مشخص شده است، خیلی بیشتر از این زمان می برد.

رییس مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه اعضای هیئت علمی عامل پیشران و توسعه علمی کشور هستند، افزود: باید زمینه حضور جوانان در دانشگاه ها بیشتر از گذشته فراهم شود.

رضوان طلب اظهار کرد: هم اینک تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه های کشور در مرحله بازنشستگی قرار دارند بنابراین باید اعلام نیازها و جذب اعضای هیئت علمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان رسیدگی به پرونده های جذب هیئت علمی در دانشگاه ها باید کمتر شود

زمان رسیدگی به پرونده های جذب هیئت علمی در دانشگاه ها باید کمتر شود