مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 11:502020-01-28پزشكي

حق فنی جدید داروخانه ها ابطال شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پس از آنکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پی ابطال مکرر مقرره دریافت حق فنی بوسیله داروخانه ها از بیماران، - هیأت عمومی دیوان عدالت اداری که پیش از این دریافت حق فنی داروخانه ها از بیماران را ممنوع کرده بود، شکل جدید این تعرفه با عنوان تعرفه خدمات سرپایی دارویی را نیز ابطال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پس از آنکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پی ابطال مکرر مقرره دریافت حق فنی بوسیله داروخانه ها از بیماران، مجددا مقرره ای با عنوان تعرفه خدمات سرپایی دارویی در داروخانه های دولتی و خصوصی را به تصویب رساند، این مصوبه مشمول ماده 92 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری شد و به صورت خارج از نوبت و با دعوت از نماینده وزارت بهداشت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این گزارش حاکی است هیأت عمومی دیوان عدالت اداری پس از استماع دفاعیات نماینده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و طرح استدلال های موافق و مخالف اعضای هیأت عمومی، با اکثریت آراء، رای به ابطال مقرره تعرفه خدمات سرپایی دارویی در داروخانه های دولتی و خصوصی داد.

در ماده 92 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری آمده است: چنانچه مصوبه ای در هیأت عمومی ابطال شود، رعایت مفاد رأی هیأت عمومی در مصوبات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق فنی جدید داروخانه ها ابطال شد

حق فنی جدید داروخانه ها ابطال شد