مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 11:352020-01-28فرهنگي

چالش گریم از «ستایش» تا «وارش»/ انگار بازیگر 50 ساله نداریم!


کارگردان سریال «وارش» معتقد است گروهی از بازیگران گویی «ماسک» بر چهره دارند و همین مسئله شناخت و انتخاب بازیگر را برای کارگردان تبدیل به یک چالش کرده است.

- کارگردان سریال وارش معتقد است گروهی از بازیگران گویی ماسک بر چهره دارند و همین مسئله شناخت و انتخاب بازیگر را برای کارگردان تبدیل به یک چالش کرده است.

به تشریح فرآیند تولید سریال پرداختند.

در ادامه اما بحث گریم سریال یکی از محورهای این نشست شد.

علیرضا کمالی، نیلوفر شهیدی، نسرین بابایی از گروه بازیگران، احمد کاوری کارگردان و کامبیز دارابی مجری طرح سریال در این نشست حضور یافتند و درباره متن و حاشیه پخش این مجموعه به سوالات پاسخ دادند.

مشروح قسمت دوم و پایانی این نشست را در ادامه می خوانید: * آقای کاوری شما در این سریال در بخش هایی از گریم برای پیر کردن بازیگران استفاده کردید که البته باورپذیر بود و در بخش هایی هم خود بازیگر را تغییر دادید.

با این حال معمولا گفته می شود زنان بازیگر دوست ندارند گریم های سنگین روی صورتشان کار شود به دلیل اینکه یا پوست شان خراب می شود و یا ممکن است چهره آن ها دچار تغییراتی شود که دوستش ندارند.

چقدر این مساله به عنوان یک چالش وجود دارد؟ احمد کاوری: من نکته ای را باید درباره بازیگران خانم بگویم، البته بلانسبت بازیگران محترمی که در این نشس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش گریم از «ستایش» تا «وارش»/ انگار بازیگر 50 ساله نداریم!

چالش گریم از «ستایش» تا «وارش»/ انگار بازیگر 50 ساله نداریم!