مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 08:102020-01-28سياسي

روشنفکری سلبریتی ها فقط در رویارویی با سربداران وطن، گل می کند؟


حرفت را بزن همچنان که همواره گفته ای، اما از سربازت که از من و تو و دیگر هموطنان پاسداری و حراست می کند، با صدای بلند دفاع کن و بر دشمن نابخرد که میهن مان را می خواهد تجزیه کند با کلامت یورش ببر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مصطفی هاشمی طبا در روزنامه شرق نوشت: سلبریتی واقعی کیست؟ کیست که نداند امروز در ادبیات تاریخی ما می توانیم از کاوه آهنگر و آرش کمانگیر به عنوان سلبریتی های مورد پسند مردم ایران یاد کنیم؛ اسطوره هایی که برای ماندگاری ایران زمین جان دادند.

در زمینه ادبیات بی گمان سعدی و حافظ و فردوسی و مولوی کسانی هستند که به معنی واقعی سلبریتی های تاریخ ادب ما را تشکیل می دهند و شهرتشان علاوه بر ایران در اقصی نقاط جهان عالمگیر شده است و به قول خود سعدی، ذکر جمیل سعدی در افواه عوام افتاده و صیت سخنش در بسیط زمین رفته است.

بسیارند آنان که در طول تاریخ در خدمت ایران و ایرانی بوده اند و این کشور را از گرداب ها رهایی بخشیده اند و امروز نام آنان شهره شهر شده از دانشمندان ایرانی تا سردار ملی، یعنی ستارخان و علمای دینی نجات بخش و شهیدانی مانند خرازی، همت، جهان آرا، فلاحی، ستاری، شیرودی و دیگران که همه وجود خود را تقدیم ایران و ملت ایران کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشنفکری سلبریتی ها فقط در رویارویی با سربداران وطن، گل می کند؟

روشنفکری سلبریتی ها فقط در رویارویی با سربداران وطن، گل می کند؟