مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 07:452020-01-28سياسي

بیانیه دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین علیه نشست هولوکاست و معامله قرن


دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی برگزاری نشست نمایشی اخیر هولوکاست در قدس شریف را محکوم کرد.

- دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی برگزاری نشست نمایشی اخیر هولوکاست در قدس شریف را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا متن این بیانیه به شرح زیر است: دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی برگزاری نشست نمایشی اخیر هولوکاست در قدس شریف را به عنوان اقدامی صهیونیستی – آمریکایی برای به سخره گرفتن واقعیت ها و افکار عمومی جهان محکوم می نماید.

آمریکا و برخی کشورهای اروپایی دارای تاریخ استعمارگری بخوبی می دانند که هولوکاست واقعی توسط صهیونیست ها علیه ملت مظلوم فلسطین صورت گرفته و دهها سال است که در مقابل چشمان جهان در حال انجام است.

میلیون ها فلسطینی بی دفاع بویژه زنان و کودکان تاکنون به دست صهیونیست ها کشته، مجروح و از خانه و کاشانه خود آواره شده اند و دهها هزار فلسطینی حتی کودکان در زندان های مخوف رژیم صهیونیستی زندانی هستند.

برخی کشورهای استعمارگر غربی هزینه جنایت خود علیه قوم یهود را از جیب و حق سرزمینی کشورهای اسلامی و عربی پرداخت نمودند و همچنان در کنار آمریکا همه جانبه از جنایات صهیونیست ها در توسعه اشغالگری و کشتار انسان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین علیه نشست هولوکاست و معامله قرن

بیانیه دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین علیه نشست هولوکاست و معامله قرن