موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق - تأمين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان تأمين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حجت الاسلام والمسلمين - همسان سازي حقوق - ارتش رژيم صهيونيستي - جوايز موسيقي گرمي - خدمات شهري شهرداري همدان - رييس كميته اسراي يمن - سردار بزرگ - پزشك تراكتور - مقابله با بحران - شوهر ايده آل - بيمه بيكاري - سقوط به دسته اول - ميراث هاي جهاني - پروژه نفوذ - سينماي غرب اصفهان - هيات نظارت بر نمايندگان

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 07:402020-01-28بين الملل

انگلیس پیشنویس قطعنامه درباره آتش بس لیبی را به شورای امنیت ارائه کرد


انگلیس پیشنویس قطعنامه ای را به شورای امنیت ارائه کرد که به آتش بس دائم در لیبی فراخوانده و از دبیرکل سازمان ملل می خواهد تا پیشنهاداتی را برای نظارت بر آتش بس به ویژه با کمک نهادهای منطقه ای ارائه دهد.

- انگلیس پیشنویس قطعنامه ای را به شورای امنیت ارائه کرد که به "آتش بس دائم" در لیبی فراخوانده و از دبیرکل سازمان ملل می خواهد تا پیشنهاداتی را برای نظارت بر آتش بس به ویژه با کمک "نهادهای منطقه ای" ارائه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، قرار است نشست شورای امنیت درباره لیبی فردا (چهارشنبه) برگزار شود، اما بسیاری از دیپلمات ها امکان تصویب قطعنامه در این جلسه را به دلیل دودستگی هایی که همچنان میان اعضای شورای امنیت درباره لیبی وجود دارد، بعید می دانند.

شورای امنیت همچنین بار دیگر از همه کشورهای عضو می خواهد تا ضمن عدم مداخله در نزاع از اتخاذ تدابیری که موجب تشدید آن می شود اجتناب ورزند و دو طرف درگیری به آتش بس دائمی پایبند باشند.

در پیشنویس این قطعنامه که همچنان مورد مناقشه در شورای امنیت است، آمده که این شورا درباره نتایج نشست سران برلین در 19 ژانویه درباره لیبی تصمیم گیری می کند و از همه کشورهای عضو می خواهد که به ممنوعیت صادرات سلاح به لیبی پایبندی کامل داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس پیشنویس قطعنامه درباره آتش بس لیبی را به شورای امنیت ارائه کرد

انگلیس پیشنویس قطعنامه درباره آتش بس لیبی را به شورای امنیت ارائه کرد