مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 07:352020-01-28سياسي

شاه کلید بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند


معاون هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اینکه آینده جمهوری اسلامی ایران و کسب قدرت و اقتدار مرهون تلاش دانش آموزان است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حسین شادکام صبح امروز در یادواره شهدای حریم ولایت که در تالار تربیت برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در خطبه نماز جمعه اخیر خود فرمودند برای بازدارندگی باید قوت داشته باشیم، اقتدار نتیجه طبیعی داشتن قدرت است.

معاون هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: موشک باران پایگاه عین الاسد در نتیجه قدرت، قوت و تلاش است .

وی با اشاره به اینکه دشمنان از قدرت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی می ترسیدند، اما باور نمی کردند قدرت شهید بیشتر باشد، بیان کرد: آنچه که امروز از نتیجه عمل سردار تهرانی مقدم، سردار حاجی زاده، سرلشکر سلامی و شهید سپهبد سلیمانی اتفاق افتاده مرهون تعلیم و تربیتی است که در همین آموزش و پرورش اتفاق افتاده داده است.

شادکام با بیان اینکه آینده جمهوری اسلامی ایران و کسب قدرت و اقتدار مرهون تلاش دانش آموزان است، عنوان کرد: شاه کلید بیانیه گام دوم انقلاب به دست شما جوانان است.

معاون هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: حضرت زهرا(س) بی نظیر هستند و در حدیث کسا محوریت با ایشان است، حضرت زهرا(س) حمایت و دفاع از حضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاه کلید بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند

شاه کلید بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند