مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 07:152020-01-28اقتصادي

زمینه اشتغال 900 نفر در 2 پروژه بنیاد مسکن در شهرکرد فراهم شد


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: این نهاد برای 303 خانوار به صورت مستقیم و غیرمستقیم در احداث 2 پروژه 54 و 48 واحدی مسکونی زمینه اشتغال 900 نفر را ایجاد کرده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: این نهاد برای 303 خانوار به صورت مستقیم و غیرمستقیم در احداث 2 پروژه 54 و 48 واحدی مسکونی زمینه اشتغال 900 نفر را ایجاد کرده است.

سهراب رییسی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: پروژه 54 واحدی مسکن در منظریه شهرکرد سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی افزود: سال گذشته بیش از 20 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ارزان قیمت به 147خانوار در سطح استان پرداخت شده است که این مهم می تواند به عنوان یک حرکت مثبت در راستای تقویت آورده نقدی متقاضی در خرید واحد مسکونی محسوب شود چرا که این تسهیلات بیشتر به خانوارهایی که توان مالی ضعیفی داشته اند پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: اشتغالزایی در پروژه های این نهاد ایجادانگیزه و امید به زندگی در شهرها و روستاهای کوچک را زنده نگه داشته است چرا که زنده نگهداشتن شهرهای کوچک و روستاها از شاخص های اقتصاد مقاومتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه اشتغال 900 نفر در 2 پروژه بنیاد مسکن در شهرکرد فراهم شد

زمینه اشتغال 900 نفر در 2 پروژه بنیاد مسکن در شهرکرد فراهم شد