مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 07:152020-01-28حوادث

مرگ پرابهام مهاجران در میانکاله/ احتمال عمدی بودن مرگ پرندگان قوت گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهشهر، در حالی که چهار روز از مرگ مشکوک پرندگان مهاجر در تالاب بین المللی میانکاله بهشهر می گذرد، تعداد لاشه های این پرندگان یکشنبه به 6 هزار قطعه رسید و هنوز علت اصلی و قطعی مرگ این پرندگان مشخص نشده است.

در روزهای اخیر، اخبار و تصاویر تکان دهنده مرگ دسته جمعی پرندگان در شبه جزیره میانکاله، دل هر انسانی را  دامپزشکی احتمال وجود آنفلونزا را رد کرده است، بنابراین مسمومیت و احتمال دست داشتن برخی از صیادان غیرمجاز برای مسموم کردن پرندگان در منطقه قوت گرفته است آزرده خاطر می کند و براساس این گزارش تاکنون دامپزشکی احتمال وجود آنفلونزا را رد کرده است، بنابراین مسمومیت و احتمال دست داشتن برخی از صیادان غیرمجاز برای مسموم کردن پرندگان در منطقه قوت گرفته است.

مرگ دسته جمعی پرندگان در میانکاله بساط شایعه را در این زمینه داغ کرده است،  عده ای بحث آنفلونزا و عده ای مسمومیت توسط شکارچیان را مطرح می کنند؛ مسئله ای که دامپزشکی همچنان اعلام می کند باید تا اعلام نتایج نمونه ها صبور بود.

احتمال عمدی بودن مرگ پرندگان میانکاله براساس اعلام بومیان بومیان و برخی از فعالان سازمان های مردم نهاد بر این اعتقادند که این کشته شدن و مرگ پرندگان حالت عادی نداشته و قطعا مسمومیت در کار است و حتی احتمال دارد که این پرند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ پرابهام مهاجران در میانکاله/ احتمال عمدی بودن مرگ پرندگان قوت گرفت

مرگ پرابهام مهاجران در میانکاله/ احتمال عمدی بودن مرگ پرندگان قوت گرفت