مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 07:102020-01-28اقتصادي

افزایش شدید اعتبارات سازمان امور مالیاتی با فشار بر مودیان شناسنامه دار


اختصاص 6 درصد از درآمدهای مالیاتی به سازمان امور مالیاتی، خطر فشار حداکثری بر مودیان مالیاتی شناسنامه دار در راستای تحقق حداکثر درآمد ممکن مالیاتی را به طور چشمگیری افزایش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری فارس، لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده که از اسفند95 راهی مجلس شده، در واپسین روزهای مجلس دهم کماکان مسیر رفت و برگشت بین صحن علنی و کمیسیون اقتصادی و چکش کاری بیشتر را طی می کند.

از قرار معلوم و برابر اصلاحات مد نظر در ماده26 لایحه مالیات بر ارزش افزوده، سازمان امور مالیاتی مکلف خواهد شد ظرف 3ماه پس از تصویب قانون مذکور، برای ارتقای سطح انگیزش کارکنان و اجرای صحیح و به موقع قوانین و مقررات مالیاتی، آیین نامه اداری_مالی و استخدامی خود را اجرا نماید.

*الزامی به رعایت قانون مدیریت خدمات کشوری نیست! بررسی ها نشان می دهد، برابر ماده26 لایحه پیشنهادی اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده، نظام اداری و مالی سازمان امور مالیاتی هیچ گونه الزامی به رعایت قانون مدیریت خدمات کشوری نخواهد داشت.

این مهم علاوه بر تضعیف قانون خدمات کشوری، موجب بدعت خواهد شد.

سازمان امور مالیاتی به عنوان یک دستگاه حاکمیتی وظیفه وصول درآمدهای مالیاتی دولت را بر عهده دارد و اعطای چنین معافیتی به دستگاه مذکور صرفاً موجب بی عدالتی و عدم شف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شدید اعتبارات سازمان امور مالیاتی با فشار بر مودیان شناسنامه دار

افزایش شدید اعتبارات سازمان امور مالیاتی با فشار بر مودیان شناسنامه دار