مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 07:102020-01-28سياسي

پیگیر مطالبات قانونی کاندیداهای رد صلاحیت شده هستیم


رییس ستاد انتخابات گلستان با بیان این که اسامی قطعی داوطلبان 22 بهمن ماه اعلام می شود، گفت: در چارچوب مقررات پیگیر مطالبات قانونی کاندیداهای رد صلاحیت شده هستم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا چراغعلی صبح سه شنبه در خصوص نشست مشترک روسای ستادهای انتخاباتی کشور که با حضور رییس جمهور، وزیر کشور و فرمانداران در وزارت کشور برگزار شد، اظهارکرد: 11 بهمن ماه مراتب تأیید یا رد صلاحیت داوطلبان توسط فرماندار مرکز حوزه انتخابیه اعلام شده و دریافت شکایت از داوطلبان رد صلاحیت شده و اظهار نظر قطعی و نهایی شورای نگهبان در خصوص همه داوطلبان هم در این فاصله انجام و ابلاغ می شود.

وی افزود: از 12 تا 14 بهمن زمان دریافت شکایت از داوطلبانی که در سیر مراحل قبلی تأیید شده اند اما شورای نگهبان نظر به رد صلاحیت آنها دارد.

چراغعلی گفت: 15 الی 21 بهمن ماه، زمان رسیدگی به شکایات داوطلبان توسط شورای نگهبان و اعلام آن به وزارت کشور خواهد بود و 22 بهمن، اسامی قطعی نامزدها به مراکز حوزه های انتخابیه توسط وزارت کشور اعلام می شود.

وی ادامه داد: روز 23 بهمن اسامی نامزدهای تأیید شده جمع بندی و تنظیم و آگهی می شود.

رییس ستاد انتخابات گلستان گفت: از تاریخ 23 تا 30 بهمن ماه زمان تبلیغات انتخاباتی مجلس خواهد بود و از تاریخ یک اسفندماه نامزدها حق تبلیغات ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر مطالبات قانونی کاندیداهای رد صلاحیت شده هستیم

پیگیر مطالبات قانونی کاندیداهای رد صلاحیت شده هستیم