مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 07:052020-01-28ورزشي

دایی و قلعه نویی؛ منتقدان همیشگی پنهان کاری و تکذیب مذاکره با فدراسیون!


در حالی که قلعه نویی و دایی مذاکره با فدراسیون برای سرمربی گری تیم ملی فوتبال را تکذیب کردند اما فدراسیون رسما اعلام کرد که با آن ها صحبت کرده است.

- بعد از ماجرای عجیب و غریب قطع همکاری تیم ملی فوتبال ایران با مارک ویلموتس و البته مشکلات مالی موجود در فدراسیون فوتبال بدون رییس، تصمیم بر این شد که از مربی ایرانی در راس کادرفنی تیم ملی استفاده شود.

چندی پیش صحبت از یحیی گل محمدی بود که به نظر می رسد او خودش علاقه ای به پذیرفتن این سمت نداشت و وحید هاشمیان نیز از ابتدا صحبت هایی مبنی برعدم تمایل حضور به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم ملی را انجام داده بود.

در نهایت تمام شواهد، گواه این بود که فدراسیون فوتبال، علی دایی و امیرقلعه نویی را به عنوان گزینه های نهایی خود برای سرمربی گری تیم ملی در نظر دارد.

البته که چند روزی صحبت از دبیاسی هم بود که مشخص نشد اسم او چگونه میان گزینه ها آمد و چگونه هم حذف شد! هرچند که فدراسیون مذاکره با این مربی را تکذیب و خودش تایید کرد.

در این میان یکی از عجیب ترین اتفاقات رخ داده مربوط به صحبت های علی دایی و امیر قلعه نویی است؛ دو مربی که هرگونه مذاکره با فدراسیون را تکذیب کردند! در حالی که امیر مهدی علوی سخنگوی فدراسیون کاملا واضح و شفاف از مذاکره فدراسیون با این دو مربی صحبت کرد اما در روزهای گذشته هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دایی و قلعه نویی؛ منتقدان همیشگی پنهان کاری و تکذیب مذاکره با فدراسیون!

دایی و قلعه نویی؛ منتقدان همیشگی پنهان کاری و تکذیب مذاکره با فدراسیون!