مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 07:002020-01-28دانش

رونمایی از سامانه ترفیع اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور


مدیرکل دفتر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه پیام نور از رونمایی سامانه ترفیع اعضای هیات علمی این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، هوشنگ تاجفر گفت: سامانه ترفیع اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور در راستای تحقق مدیریت سبز، اصلاح فرایند ثبت و پیگیری درخواست های اعضای هیات علمی و صرفه جویی در مصرف کاغذ راه اندازی شد.

وی با عنوان اینکه این سامانه به درخواست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه و در فاز اول برای سهولت ثبت و پیگیری درخواست ترفیع اعضای هیات علمی راه اندازی شد، گفت: اعضای هیات علمی از این پس می توانند درخواست ترفیع خود را با مراجعه به شبکه اعضای هیات علمی به نشانی cv.

pnu.

ac.

ir ثبت و پیگیری کنند.

مدیرکل دفتر آمار و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: درخواست ترفیع اعضای هیات علمی 30 سال است که به صورت کاغذی و با صرف 180 هزار برگ کاغذ در سال برای اعضای هیات علمی و با توجه به اینکه دانشگاه پیام نوردارای حدود 4 هزار عضو هیات علمی است، میزان مصرف کاغذ رقم بالایی است.

وی افزود: علاوه بر آن در سیستم ارسال درخواست به صورت دستی، امکان گزارش گیری سیستماتیک از روند پیگیری فرایند ثبت درخواست تا پذیرش و یا رد آن وجود نداشت و در واقع دانشگاه نمی توانست موضوع رکود اعضای علمی را به صورت سیستماتیک گزارش گیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سامانه ترفیع اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور

رونمایی از سامانه ترفیع اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور