مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 06:552020-01-28بين الملل

یک دانشجوی ایرانی دیگر در بدو ورود به آمریکا بازداشت شد


ماموران حفاظت مرزی و گمرکی آمریکا یک دانشجوی ایرانی را در بدو ورود به خاک این کشور بازداشت کرده و قصد دارند او را اخراج کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه سنگ اندازی دولت آمریکا در راه تحصیل دانشجویان ایرانی و ارعاب اتباع ایران حین ورود به این کشور، روز دوشنبه یک دانشجوی دیگر در بدو ورود به خاک ایالات متحده بازداشت شد.

شبکه سی.

اِن.

اِن گزارش داد بامداد دوشنبه علیرضا یزدانی که برای ادامه تحصیل به دیترویت بازگشته بود، توسط ماموران حفاظت مرزی و گمرکی فرودگاه بازداشت شد.

بر این اساس، وکیل یزدانی به سی.

اِن.

اِن گفت او که برای تحصیل در مقطع دکتری در رشته علوم کشاورزی در دانشگاه ایالت میشیگان پذیرفته شده بود، شش ساعت مورد بازجویی نیروهای امنیتی آمریکا قرار گرفته و قرار است به ایران بازگردانده شود.

بازداشت و تلاش برای اخراج این دانشجوی ایرانی 27 ساله در حالی است که هفته قبل نیز یک دانشجوی دیگر در بدو ورود به فرودگاه لوگان در شهر بوستون بازداشت و به ایران دیپورت شد.

اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا در ماساچوست می گوید از ماه آگوست تا کنون حداقل 10 دانشجوی ایرانی به دلیل قوانینی که دولت واشنگتن به ریاست دونالد ترامپ علیه تهران وضع کرده، از ادامه تحصیل منع و به ایران بازگردانده شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک دانشجوی ایرانی دیگر در بدو ورود به آمریکا بازداشت شد

یک دانشجوی ایرانی دیگر در بدو ورود به آمریکا بازداشت شد