مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 06:452020-01-28دانش

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم معرفی شد


طی مراسمی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر سمیرا حاجی صادقی به عنوان معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، دکتر محمدرضا قدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در این مراسم جایگاه معاونت دانشجویی فرهنگی را مهم ارزیابی کرد و گفت: پرورش جوانان و دانشجویان امر بسیار مهمی است که باید آموزش مسائل علمی در کنار فراگیری پرورش صحیح برای دانشجویان رقم بخورد.

وی گفت: باید در کنار کارها عمل باشد و علم ما همراه با عمل نتیجه مثبتی خواهد داشت، اگر علم داشته باشیم و نتوانیم با تقوا از آن استفاده می کنیم، مانند دانشمندان سکولاری خواهیم شد که به جان مردم افتاده اند.

دکتر قدیر ضمن قدردانی از تلاش های دکتر محبی معاون سابق دانشجویی فرهنگی گفت: وی فردی سخت کوش و مطالبه گر در کارها بود و ریل گذاری ها در این معاونت انجام شده که امیدواریم خانم دکتر حاجی صادقی راه او را ادامه دهد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم، با اشاره به انتخاب یک خانم برای نخستین بار به عنوان معاون دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: برای این مسئولیت هشت نفر را بررسی کردیم و در نهایت خانم دکتر حاجی صادقی را که از جوانان و دارای سبقه فرهنگی بوده و از نظر علمی و اخلاقی دارای ویژگی های برتری نسبت به دیگران بود، انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم معرفی شد

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم معرفی شد