مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 06:252020-01-28فرهنگي

برگزاری دومین جشنواره کتاب کودک و نوجوان کاشان در اسفندماه امسال


معاون فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از برگزاری دومین جشنواره کتاب کودک و نوجوان کاشان از تاریخ 11 تا 14 اسفندماه خبر داد.

- محمد نظافتی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کاشان چهارمین پایتخت کتاب ایران است، اظهار داشت: دومین جشنواره کتاب کودک و نوجوان کاشان در اسفندماه سال جاری در دو بخش برگزار می شود.

وی بخش اول این جشنواره را مخصوص داوری کتاب های تالیفی و ترجمه با موضوعیت بازی دانست و ابراز داشت: در بخش دوم جشنواره که با عنوان لی لی لی لی حوضک برگزار می شود، نویسندگان و تصویرگران برگزیده از طریق فراخوان بعد از شرکت در کارگاه های آموزشی ده عنوان کتاب داستانی تصویری را با موضوع بازی تولید می کنند.

معاون فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از اعطای سه جایزه به نفرات برگزیده در بخش اول جشنواره خبر داد و تصریح کرد: کلیه کتاب های داستانی و غیرداستانی که از سال 1390 تاکنون منتشر شده اند می توانند در این بخش شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه بخش دوم نیز با هدف حمایت از نویسندگان و تصویرگران جوان و ایجاد فرصت برای انتشار آثار برگزیدگان ترتیب داده شده است، خاطرنشان کرد: برگزیدگان بخش دوم جشنواره می توانند با حمایت جشنواره آثار خود را منتشر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین جشنواره کتاب کودک و نوجوان کاشان در اسفندماه امسال

برگزاری دومین جشنواره کتاب کودک و نوجوان کاشان در اسفندماه امسال