مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 06:202020-01-28سياسي

نقش برجسته حضرت زهرا (س) در تاریخ اسلام


در شرایط خفقان سیاسی و امنیتی، حضرت زهرا(س) با شجاعانه ترین ادبیات، سکوت را شکست و الگوی بزرگی برای مسلمانان شد.

- رییس شورای شهر تهران: در شرایط خفقان سیاسی و امنیتی، حضرت زهرا(س) با شجاعانه ترین ادبیات، سکوت را شکست و الگوی بزرگی برای مسلمانان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، محسن هاشمی رفسنجانی در ابتدای یکصد و نود و چهارمین جلسه شورا ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت کوثر پیامبر، فاطمه زهرا سلام الله علی ها اظهار کرد: با وجود زندگی بسیار کوتاه حضرت زهرا (س)، ایشان نقش و اثرگذاری برجسته ای در تاریخ اسلام دارند، در جامعه که دختر زنده به گور می شد، نقش زن تا اندازه ای ارتقا یافت.

در شرایط خفقان سیاسی و امنیتی که شخصیت های بزرگی نظیر امیرمومنین، سلمان و ابوذر، امکان ابراز نظر و انتقاد نداشتند، زهرای مرضیه با فصیح ترین و شجاعانه ترین ادبیات، سکوت را شکست و الگویی بزرگی را برای زنان و مردان مسلمان در تاریخ به جا گذاشت.

وی با اشاره به فاصله کوتاه حدود سه ماهه ای که از رحلت پیامبر (ص) تا شهادت حضرت زهرا (س) گذشت، اضافه کرد: در این فرصت بار روشنگری و حمایت از حقانیت و عدالت سیاسی و اقتصادی بر دوش فاطمه سلام الله علی ها بود و حضرت امام علی (ع) و سایر صحابه برجسته پیامبر، در سایه شجاعت، حکمت و مجاهدت فاطمه (س) حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش برجسته حضرت زهرا (س) در تاریخ اسلام

نقش برجسته حضرت زهرا (س) در تاریخ اسلام