مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 06:152020-01-28سياسي

برگزاری سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) در 28 بقعه متبرکه کرمانشاه


کرمانشاه_ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) در 28 بقعه متبرکه استان برگزار می شود.

- کرمانشاه_ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) در 28 بقعه متبرکه استان برگزار می شود.

حجت الاسلام مهدی توسلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در استان کرمانشاه برنامه های خاصی برای گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تدارک دیده شده و برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه عزاداری حضرت فاطمه (س) در 28 بقاع متبرکه استان کرمانشاه برگزار می شود، عنوان کرد: از جمله برنامه های این مراسم ها می توان به سخنرانی، زنجیرزنی و مداحی اشاره کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه سوگواری یاس نبوی عصر روز شهادت حضرت زهرا (س) برای بانوان در کرمانشاه برپا می شود، بیان کرد: برنامه خیمه های معرفت از دیگر برنامه ها در ایام شهادت است.

این مسئول ادامه داد: 28 مبلغ به استان کرمانشاه اعزام شده اند که تعدادی از این مبلغان در بقاع متبرکه مستقر و تعدادی نیز به روستاها و حاشیه های استان کرمانشاه اعزام می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) در 28 بقعه متبرکه کرمانشاه

برگزاری سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) در 28 بقعه متبرکه کرمانشاه