مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 06:102020-01-28حوادث

کشف 75 عدد کپسول گاز مایع قاچاق در تویسرکان


کشف مرغ قاچاق در شهرستان بهار، توقیف کامیون حامل آرد قاچاق در کبودرآهنگ و کشف 75 عددکپسول گاز مایع قاچاق در تویسرکان عناوین اخبار کوتاه انتظامی همدان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان، فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف یک هزار قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز به ارزش 300 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: مأموران انتظامی شهرستان بهار با پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی موفق به کشف یک هزار قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز از یک دستگاه کامیون شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش مرغ های قاچاق کشف شده بر اساس نظر کارشناسان 300 میلیون ریال برآورد شده است، افزود: یک متهم در این خصوص دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

توقیف کامیون حامل آرد قاچاق در کبودرآهنگ فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ از توقیف یک دستگاه کامیون حامل آرد قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید گلی گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی حین کنترل خودروهای عبوری در محور اصلی کبودرآهنگ به یک دستگاه کامیون که از استان های غربی به سمت مرکز کشور در حال تردد بود مشکوک که بلافاصله آن را متوقف می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 75 عدد کپسول گاز مایع قاچاق در تویسرکان

کشف 75 عدد کپسول گاز مایع قاچاق در تویسرکان