مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 06:102020-01-28بين الملل

افزایش فشارها برای شهادت جان بولتون در جلسه استیضاح ترامپ


انتشار بخشی از پیش نویس کتاب جدید جان بولتون به افزایش فشارها بر جمهوری خواهان برای احضار شهود و مرور مدارک جدید درخصوص استیضاح دونالد ترامپ منجر شده است.

- انتشار بخشی از پیش نویس کتاب جدید جان بولتون به افزایش فشارها بر جمهوری خواهان برای احضار شهود و مرور مدارک جدید درخصوص استیضاح دونالد ترامپ منجر شده است.

بولتون در کتاب جدید خود گفته ترامپ صراحتا خواسته بوده که کمک نظامی به اوکراین منوط به اذعان رییس جمهوری این کشور مبنی بر تحقیقات درخواستی ترامپ از جو بایدن، رقیب انتخاباتی اش شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ادعای طرح شده در کتاب جدید بولتون همسو با هسته اصلی استیضاح دونالد ترامپ است که بر اساس آن دموکرات ها می گویند رییس جمهوری آمریکا با سوء استفاده از قدرت خود کمک نظامی 400 میلیون دلاری مصوب کنگره به اوکراین را با هدف بهره برداری سیاسی خود گرو گرفته بوده است.

ترامپ و وکلایش این اتهام را رد می کنند و دموکرات ها را متهم می کنند که بدون مبنای قانونی و شواهد مستدل تنها قصد خاتمه دادن به ریاست جمهوری ترامپ را دارند.

با این حال، چنانچه جان بولتون به جلسات استیضاح دعوت شود اظهارت او می تواند آسیب جدی به موضع دفاعی و انکار اتهام ها از سوی ترامپ وارد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش فشارها برای شهادت جان بولتون در جلسه استیضاح ترامپ

افزایش فشارها برای شهادت جان بولتون در جلسه استیضاح ترامپ