مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 06:102020-01-28دانش

مدیران دانشگاهی با شاخص های دقیق تر انتخاب می شوند


وزیر علوم از به کار گرفتن شاخص های دقیق تر در انتخاب مدیران دانشگاهی و آموزش عالی خبر داد و گفت: طرح الگوی سنجش شایستگی مدیران نهادهای علمی کشور با همین هدف تدوین شد.

- منصور غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به الگوی سنجش شایستگی مدیران نهادهای علمی کشور گفت: در مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم طرحی برای تعیین شاخص های شایستگی برای مدیران در حوزه آموزش عالی تدوین شده است.

وی ادامه داد: این طرح یک کار علمی و میدانی است که شاخص های آن جمع آوری شده است و در جلسه اخیر در خصوص این طرح از اساتید و مدیران باتجریه نظرخواهی شد.

این نظرات جمع بندی شده و بزودی به کار گرفته خواهد شد.

وزیر علوم به هدف از طراحی الگوی سنجش شایستگی مدیران نهادهای علمی کشور، اشاره کرد و افزود: برای اینکه در انتخاب مدیران و ارزیابی آنها و احیانا تشویق ها و آموزش های در حین خدمت و مواردی از این قبیل بتوانیم با شاخص های دقیق تری این کار را انجام دهیم این طرح تدوین شد و پس نهایی شدن ابلاغ خواهد شد.

غلامی به برخی از اصول سنجش شایستگی های مدیران نهادهای علمی که به تصویب شورای نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت علوم، تحقیقات و فنّاوری رسیده است اشاره کرد و گفت: در سنجش شایستگی مدیران نهادهای علمی پنج مؤلفه شخصیت فردی و ویژگی های حرفه ای ، توانایی های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران دانشگاهی با شاخص های دقیق تر انتخاب می شوند

مدیران دانشگاهی با شاخص های دقیق تر انتخاب می شوند