مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 05:552020-01-28بين الملل

بی نظمی و شلختگی همسر بر روابط زوجین تأثیرگذار است


روانشناس و زوج درمانگر در کردستان گفت: شلختگی و عدم توجه به نظافت شخصی، تأثیر منفی بسیاری بر رابطه زوجین گذاشته و مشکلات زیادی را ایجاد می کند.

- ایسنا/کردستان روانشناس و زوج درمانگر در کردستان گفت: شلختگی و عدم توجه به نظافت شخصی، تأثیر منفی بسیاری بر رابطه زوجین گذاشته و مشکلات زیادی را ایجاد می کند.

تریفه منقی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بی نظمی و شلختگی همسر و تأثیر آن بر روابط زوجین، اظهار کرد: شلختگی و عدم توجه به نظافت شخصی، تأثیر منفی بسیاری بر رابطه زوجین گذاشته و مشکلات زیادی را ایجاد می کند، نامرتب بودن محیط خانه باعث برهم خوردن تعادل زندگی شده و همچنین ممکن است فرد شلخته در آراستگی و نظم شخصی نیز با مشکل مواجه باشد، به همین دلیل فرد به تدریج نسبت به همسر خود سرد می شود.

وی افزود: برخی از زوجین باگذشت زمان، به زیبایی و تمیز بودن ظاهر خود اهمیت چندان نمی دهند و این گونه خود را توجیه می کنند که بعد از چند سال زندگی مشترک نیاز به این کارها نیست.

اما این نگرش درست نیست و لازم است زوجین به بهانه صمیمیت، کیفیت رابطه خود را فدا نکنند و این مسئله برای آن ها مهم باشد که همیشه مورد تایید همسر خود قرار بگیرند.

شلختگی موضوعی ذاتی یا اکتسابی؟ روانشناس و زوج درمانگر در کردستان، با اشاره به اینکه تحقیقات نشان داده است ژنتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی نظمی و شلختگی همسر بر روابط زوجین تأثیرگذار است

بی نظمی و شلختگی همسر بر روابط زوجین تأثیرگذار است