مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 20:352020-01-27پزشكي

اختلاف نظرها در مورد پیشگیری کرونا در فرودگاه امام (ره)


در حالی که معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اصالت و واقعی بودن یک فیلم منتشر شده درباره رصد و کنترل ویروس کرونا مسافران پروازاهای چین را رد می کند، - در حالی که معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اصالت و واقعی بودن یک فیلم منتشر شده درباره رصد و کنترل ویروس کرونا مسافران پروازاهای چین را رد می کند، شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) این اظهارات را خلاف واقع، غیر کارشناسی و ناشی از عدم آگاهی معاون وزیر می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیشگیری از ورود و شیوع ویروس کرونا و چگونگی غربالگری مسافران در فرودگاه امام خمینی (ره) که تصاویر آن چند روزی است منتشر شده، محل اختلاف شده است.

چرا که علیرضا رییسی – معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی- در گفت وگویی این فیلم را واقعی نمی داند و می گوید: چنین تصاویری برای اینکه روابط عمومی فرودگاه می خواست فیلمی داشته باشد و به رسانه ها بدهد ضبط شده و واقعی نیست.

وی افزود: در فیلم منتشر شده دو نفر از کارکنان فرودگاه امام خمینی (ره) برای ضبط شدن تصاویر از سوی صدا و سیما به صورت نمادین با تب سنج هایی مقابل مسافرانی که از پروازهایی غیر از چین می آمدند، ایستادند اما این روش جزو پروتکل ما نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف نظرها در مورد پیشگیری کرونا در فرودگاه امام (ره)

اختلاف نظرها در مورد پیشگیری کرونا در فرودگاه امام (ره)