مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 19:552020-01-27بين الملل

پامپئو به عبدالمهدی: آماده گفتگو درباره حضور نظامیانمان در عراق هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دفتر اطلاع رسانی نخست وزیر دولت پیش برد امور عراق شامگاه دوشنبه (هفتم بهمن) اعلام کرد که مایک پامپئو، - وزیر خارجه آمریکا در تماس تلفنی با نخست وزیر دولت پیش برد امور عراق گفت که آمریکا آماده است در مورد حضور نظامیان این کشور در عراق گفت وگوی جدی با مقامات این کشور داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دفتر اطلاع رسانی نخست وزیر دولت پیش برد امور عراق شامگاه دوشنبه (هفتم بهمن) اعلام کرد که مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا و عادل عبدالمهدی تلفنی در مورد تحولات عراق گفتگو کرده اند.

بر اساس بیانیه ای که دفتر عبدالمهدی منتشر کرده، دو طرف در این تماس در مورد روابط دو کشور و محکومیت حمله راکتی دیروز به سفارت آمریکا در بغداد و تقویت اقدامات نیرو های عراقی برای حفاظت از سفارت خانه و پیگیری عاملان این حمله و تحویل آن ها به دست دادگاه گفتگو و رایزنی کردند.

نخست وزیر دولت پیش برد امور عراق بر اهمیت آرامش در منطقه و احترام همه کشور ها به حاکمیت ملی عراق و تصمیمات این کشور و عدم مداخله در امور داخلی عراق تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبغداد الیوم، وزیر امور خارجه آمریکا نیز به نوبه خود گفت که کشورش آماده است در مورد حضور نظامیان خارجی در عراق و همکاری برای تحقق حاکمیت این کشور گفتگو های جدی ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پامپئو به عبدالمهدی: آماده گفتگو درباره حضور نظامیانمان در عراق هستیم

پامپئو به عبدالمهدی: آماده گفتگو درباره حضور نظامیانمان در عراق هستیم