مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 18:552020-01-27فرهنگي

افتخارآفرینی مازندران در ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوست دار کتاب ایران


مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران از راهیابی مازندران به مرحله نهایی ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوست دارکتاب ایران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار کرد: ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوست دار کتاب ایران از ابتدای تیرماه با اعلام فراخوان آن از سوی دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و ستاد هماهنگی شهرها و روستاهای دوستدار کتاب معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تمامی نهادهای دولتی و خصوصی فرهنگی و تشکل های مردم نهاد شروع به کار کرد.

وی افزود: با اعلام فراخوان ارسال آثار روستاهای متقاضی شرکت در این جشنواره، پنج روستا و منطقه عشایری از سراسر مازندران آثار و مستندات خود را به دبیرخانه مرکزی ستاد هماهنگی شهرها و روستاهای دوست دار کتاب ارسال کردند.

زارع خاطرنشان کرد: در این دوره نسبت به دوره های گذشته کیفیت آثار ارسالی از رشد قابل توجهی برخوردار بود و روستاهای اومال و خورشید از نکا، کردخیل از ساری و کلاگرمحله از قائم شهر توانستند به مرحلهٔ نهایی این جشنواره راه یافته و روستای خرماکلای قائم شهر نیز توانست به مرحله نهایی در بخش (استمرار)  راه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخارآفرینی مازندران در ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوست دار کتاب ایران

افتخارآفرینی مازندران در ششمین جشنواره روستاها و عشایر دوست دار کتاب ایران