مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 12:502020-01-27اجتماعي

قبل از سفر استعلام وضعیت جوی ضروری است


معاون راهداری استان فارس تاکید کرد که قبل از سفرهای بین شهری، حتما از طریق مراکز اطلاع رسانی رسمی در خصوص وضعیت جوی و محورهای ارتباطی، آخرین اطلاعات کسب شود.

- عزیزالله روشن، دوشنبه 7 بهمن در جمع خبرنگاران اعلام کرد: با توجه به قرارداشتن در فصل سرد و پر بارش سال، هموطنانی که قصد مسافرت را دارند، حتما اطلاعات کاملی از وضعیت جوی و محورهای مواصلاتی کسب کنند تا با اطمینان مسافرتی بدون مشکل داشته باشند.

روشن با اشاره به تداوم فعالیت زمستانه راهداران در تمام محورهای مواصلاتی استان فارس، گفت: علیرغم بارش های سنگین برف و باران در روزهای اخیر، به دلیل وجود آمادگی کامل، خوشبختانه کمترین میزان مشکل در محورهای مواصلاتی فارس حادث شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس، گفت: در 10 روز اخیر، بالغ بر 950 نفر از راهداران در محورهای اصلی، فرعی و روستایی، مشغول انجام عملیات راهداری بودند.

روشن یادآور شد: طی این ایام، تعداد 650 راهدار به صورت مستقیم و طی 24 ساعت شبانه روز، در نقاط مختلف خصوصا مناطق برفگیر و حادثه خیز، استقرار داشتند.

معاون راهداری فارس ادامه داد: انجام عملیات برف روبی، حمل ریزش های کوه، نمک پاشی، باز کردن راه های اصلی، فرعی و روستایی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبل از سفر استعلام وضعیت جوی ضروری است

قبل از سفر استعلام وضعیت جوی ضروری است