مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 12:352020-01-27ورزشي

خلیل زاده: استقلال برای بردن الریان انگیزه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل خلیل زاده روز دوشنبه در جمع خبرنگاران درباره بازی استقلال و الریان قطر در مرحله نهایی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: - رییس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: بازیکنان استقلال برای این جدال انگیزه زیادی دارند و می خواهند همچون بازی با الکویت به پیروزی رسیده و راهی مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل خلیل زاده روز دوشنبه در جمع خبرنگاران درباره بازی استقلال و الریان قطر در مرحله نهایی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی سختی را مقابل نماینده قطر پیش رو داریم، زیرا الریان حریف سرسخت و قدرتمندی است.

وی افزود: بازیکنان استقلال برای این جدال انگیزه زیادی دارند و می خواهند همچون بازی با الکویت به پیروزی رسیده و راهی مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شوند.

سرپرست باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: پیش بینی من این است استقلال با نمایش خوب و قدرتمندانه الریان قطر را شکست خواهد داد.

خلیل زاده درباره اینکه 2 بازیکن استقلال پیش از سفر به قطر، تهدید کرده بودند که تیم را همراهی نخواهند کرد، اعلام کرد: قرارداد یکی از بازیکنان ایراد داشت و باشگاه استقلال در انعقاد آن مرتکب اشتباه شده بود و در نتیجه دستگاه های نظارتی جلوی پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیل زاده: استقلال برای بردن الریان انگیزه دارد

خلیل زاده: استقلال برای بردن الریان انگیزه دارد