مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 12:302020-01-27سياسي

تجمع دانشجویان بسیجی دانشگاه شیراز در اعتراض به سخنان اخیر ظریف


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ظهر امروز جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه شیراز در اعتراض به موضع گیری اخیر وزیر امور خارجه در مورد امکان مذاکره جمهوری اسلامی با آمریکا، در مقابل دفتر نمایندگی وزارت خارجه در این شهر، تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

در این تجمع، دانشجویان پلاکاردها و تصاویری از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با این شعارها به همراه داشتند؛ حضرت آقا: ما ابایی از مذاکره نداریم، اما نه با آمریکا ،  گفته بودیم: لال شود زبانی که پس از شهادت سردار سلیمانی حرف از مذاکره بزند ، آقای ظریف الفبای سیاست را نمی دانید؟ یا الفبای غیرت را.

؟ ، دم زدن از مذاکره خیانت به شهداست ، جنتلمن های پای میز مذاکره همان تروریست های فرودگاه بغداد هستند ، آقای ظریف تو به قاتل سردار در حالی که در شرایط سختی (استیضاح) قرار داشت، پاس گل دادی ، آقای ظریف! همه چیز آمریکا نیست، برجام برای هفت پشت مان بس بود، بیش از 200 کشور دیگر در دنیا وجود دارد، بیخیال آمریکا شو.

!! ، قاسم هنوز زندست، قاسم هنوز اینجاست ، سردار سلیمانی را ترور کردند، سردار قاآنی را تهدید به ترور کردند و سردار دیپلماسی با افتخار پیشنهاد مذاکره داد! ، ما از شر رضاخان و محمدرضا خلاص شدیم لیکن از شر تربیت یافتگان غرب و شرق به این زودی ها نجات نخواهیم یافت مسئول بسیج دانشجویی دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع دانشجویان بسیجی دانشگاه شیراز در اعتراض به سخنان اخیر ظریف

تجمع دانشجویان بسیجی دانشگاه شیراز در اعتراض به سخنان اخیر ظریف