مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 11:552020-01-27سياسي

تاکید رییس شورای شهر مشهد بر ظهور اراده ملی در انتخابات اسفندماه


رییس شورای شهر مشهد، بر لزوم ظهور اراده ملی در انتخابات اسفندماه تاکید و از برخی انتقادات غیرمنصفانه و افشاگری های یک جانبه و شتاب زده در شرایط فعلی کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا حیدری، ظهر امروز در هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، با بیان اینکه 12 بهمن ماه، مصادف با آغاز دهه فجر و سالروز ورود امام خمینی(ره) به ایران است، آن را واقعه ای بزرگ و استقبال تاریخی کم نظیر ملت ایران از یک رهبر سیاسی و مذهبی، توصیف کرد.

رییس شورای شهر مشهد افزود: نکته بسیار مهم این روز برای شرایط فعلی جامعه، سخنرانی حضرت امام (ره) در بهشت زهرا(س) است، چرا که در سرتاسر سخنان امام (ره) یک نکته کلیدی دیده می شود و آن هم تاکید بر اراده ملی و نقش مردم است.

وی ادامه داد: این روزها که به سمت انتخابات مجلس می رویم بازخوانی این سخنان تاثیرگذار مهم است و آنچه که پیش رو داریم و باید مردم رقم بزنند؛ باید از اولین سخنرانی امام(ره) الهام بگیرد.

حیدری به سخنرانی مقام معظم رهبری در مراسم تشییع شهید سلیمانی در تهران هم اشاره کرد و یادآور شد: مقام معظم رهبری، حضور پرشور مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی را بیعت مردم با اندیشه های امام توصیف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس شورای شهر مشهد بر ظهور اراده ملی در انتخابات اسفندماه

تاکید رییس شورای شهر مشهد بر ظهور اراده ملی در انتخابات اسفندماه