مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 11:502020-01-27سياسي

دانشجویان بسیجی دانشگاه شیراز: ظریف استعفا دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ظهر امروز جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه شیراز در اعتراض به موضع گیری اخیر وزیر امور خارجه در مورد امکان مذاکره جمهوری اسلامی با آمریکا؛ - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در گفت و گو با خبرنگار فارس در مورد این اقدام دانشجویان گفت: موضع گیری اخیر وزیر امور خارجه کشورمان در مصاحبه با اشپیگل مبنی بر اینکه مذاکره با آمریکا منتفی نیست و ایران همچنان بر سر میز مذاکره حضور دارد؛ باعث خشم افکار عمومی در ایران شده است و دانشجویان با تجمع امروز اعتراض خود را به این گفته آقای ظریف نشان می دهند.

حامد علی زاده افزود: ما خواستار استعفا و استیضاح وزیر امور خارجه در مجلس شورای اسلامی به دلیل این موضع گیری خفت بار هستیم.

این دانشجوی بسیجی تاکید کرد: زمان اندکی پس ریخته شدن خون سردار سلیمانی به دست آمریکا؛ سیاسیون ما حرف از مذاکره با این دولت خونخوار می زنند! این جز ننگ و خواری برای ایرانیان است؟ گفتنی ست، در این تجمع، دانشجویان پلاکاردها و تصاویری از شهید قاسم سلیمانی با این شعارها به همراه داشتند: حضرت آقا: ما ابایی از مذاکره نداریم اما نه با آمریکا ،  گفته بودیم: لال شود زبانی که پس از شهادت سردار سلیمانی حرف از مذاکره بزند ، آقای ظریف الفبای سیاست را نمی دانید؟ یا الفبای غیرت را.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان بسیجی دانشگاه شیراز: ظریف استعفا دهد

دانشجویان بسیجی دانشگاه شیراز: ظریف استعفا دهد