مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 11:402020-01-27ورزشي

برگزاری 350 برنامه فرهنگی ورزشی ویژه گرامیداشت دهه فجر در یزد


مدیر کل ورزش و جوانان یزد با اشاره به ضرورت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از برگزاری بیش از 350 برنامه فرهنگی ورزشی ویژه گرامیداشت ایام الله دهه فجر در این استان خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل ورزش و جوانان یزد با اشاره به ضرورت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از برگزاری بیش از 350 برنامه فرهنگی ورزشی ویژه گرامیداشت ایام الله دهه فجر در این استان خبر داد.

مسعود شریعتی با اشاره به ضرورت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: برنامه های متنوع زیادی برای ایام الله دهه مبارک فجر پیش بینی و در نظر گرفته شده که در تمام شهرستان ها، بخش ها و روستاهای استان یزد اجرایی می شوند.

وی افزود: تمامی هیئت های ورزشی، ادارات شهرستان ها و سازمان های مردم نهاد در برنامه های دهه مبارک فجر حضور فعال و پرشور دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اعلام این که بیش از 350 برنامه فرهنگی ورزشی گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر پش بینی شده است، گفت: براین اساس 58 همایش ورزشی ، 218 مسابقه ورزشی در رشته های مختلف ، 39 جشنواره فرهنگی ورزشی و 36 برنامه فرهنگی در ایام الله دهه مبارک فجر اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 350 برنامه فرهنگی ورزشی ویژه گرامیداشت دهه فجر در یزد

برگزاری 350 برنامه فرهنگی ورزشی ویژه گرامیداشت دهه فجر در یزد