مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 11:402020-01-27سياسي

استقبال خیرین برای اهدای کتابخانه های شخصی برای استفاده عمومی


مدیرعامل انجمن خیرین کتابخانه ساز فارس از تمایل برخی از خیرین برای مشارکت در طرح ماندگاران و اهدای کتابخانه های شخصی خود به کتابخانه های عمومی خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل انجمن خیرین کتابخانه ساز فارس از تمایل برخی از خیرین برای مشارکت در طرح ماندگاران و اهدای کتابخانه های شخصی خود به کتابخانه های عمومی خبر داد.

عبدالعلی شمس دوشنبه 7 بهمن به خبرنگاران گفت: اهداف کتابخانه های عمومی و مؤسسات خیریه بسیار به هم نزدیک است و درصدد ایجاد تعامل بیشتر بین کتابخانه های عمومی و موسسات خیریه هستیم.

او با اشاره به برگزاری نشست هم اندیشی خیرین برای کمک به استان سیستان و بلوچستان، عنوان کرد: تاکنون دو جلسه از مجمع عالی خیرین استان را در محیط کتابخانه برگزار کردیم و هدف ما این است که خیرین استان بیش از پیش با کتابخانه های عمومی و خدمات گسترده این مراکز آشنا شوند.

شمس با تصریح اینکه یکصد موسسه خیریه در خانه خیرین فارس عضویت دارند، افزود: در نشستی که با حضور مسئولان موسسه خیریه برای کمک به مردم سیستان برگزار شد، مسئولان 50 موسسه حضور داشتند و از نزدیک با اداره کتابخانه های عمومی فارس و انجمن خیرین و فعالیت های آن آشنا شدند.

او با بیان اینکه در موسسه های خیریه ای که فضای کافی وجود دارد نیز می توانیم شعبه هایی از کتابخانه های عمومی را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال خیرین برای اهدای کتابخانه های شخصی برای استفاده عمومی

استقبال خیرین برای اهدای کتابخانه های شخصی برای استفاده عمومی