مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 11:302020-01-27اقتصادي

واگذاری خانه های مسافر فارس به شرکتی غیربومی خلاف مصالح گردشگری است


رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس واگذاری مدیریت خانه های مسافر این استان به یک شرکت غیربومی را اقدامی بر خلاف مصالح گردشگری استان دانست و تاکید کرد که چنین اقدامی پذیرفتنی نیست.

- ایسنا/فارس رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس واگذاری مدیریت خانه های مسافر این استان به یک شرکت غیربومی را اقدامی بر خلاف مصالح گردشگری استان دانست و تاکید کرد که چنین اقدامی پذیرفتنی نیست.

محمود فخری در گفت وگو با ایسنا، واگذاری مدیریت و ساماندهی خانه های مسافر استان فارس به یک شرکت غیربومی را به مثابه کلنگ زدن به ریشه این صنعت قلمداد و اضافه کرد: غیربومی دلسوز شهر و استان ما نیست و تنها به فکر پر کردن جیب خود است.

او ادامه داد: وجود مراکز اسکانی تحت عنوان خانه های مسافر در عرصه گردشگری هم فرصت است و هم تهدید، از این جهت تهدید محسوب می‎شود که وقتی هتل هایمان شرایط خوبی ندارند، وجود خانه مسافر معنایی نخواهد داشت.

فخری خاطرنشان کرد: ابتدا باید در اسکان مسافر و گردشگر اولویت را به هتل ها داد و سپس در کنار هتل ها، دیگر واحدهای اقامتی که یکی از آنها هم خانه مسافر است را پوشش داد.

رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی فارس همچنین با بیان اینکه سطح مسافران برای استفاده از فضاهای اقامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری خانه های مسافر فارس به شرکتی غیربومی خلاف مصالح گردشگری است

واگذاری خانه های مسافر فارس به شرکتی غیربومی خلاف مصالح گردشگری است