مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 10:352020-01-27پزشكي

کاهش بستری بی دلیل در بیمارستان با ارائه خدمات درمانی در منزل


مدیر مرکز درمان و مراقبت در منزل جهاد دانشگاهی اصفهان گفت: درحال حاضر بسیاری از بستری ها در بیمارستان بی مورد است و می توان با ارائه خدمات مراقبت در منزل جلوی آن را گرفت.

- محمد خادم الفقرا امروز (دوشنبه- 7 بهمن) در نشست خبری افتتاح مرکز درمان و مراقبت در منزل جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: مراکز مراقبت در منزل می توانند با ارائه خدمات پزشکی بهداشتی به خانواده ها کمک کند.

با ارائه خدمات پزشکی در منزل، ترافیک، حضور بی مورد در بیمارستان ها و بستری های بی دلیل کاهش می یابد و بیماران می توانند سریع تر از خدمات بهداشتی پزشکی بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه دریافت سلامت جزء اولین حقوق شهروندی است، تصریح کرد: دسترسی به خدمات سلامت یا در بیمارستان و یا توسط ارائه دهندگان خدمات بر بالین بیمار انجام می شود که در حال حاضر در کشور بیشتر خدمات پزشکی درمانی در بیمارستان است.

مدیر مرکز درمان و مراقبت در منزل جهاد دانشگاهی اصفهان اظهار کرد: ضریب اشغال تخت بیمارستانی ضریب مهمی برای بیمارستان است، اما نمی تواند نشان دهد این باشد که آیا عدالت اجتماعی رعایت شده و آیا همه بستری ها لازم بوده یا نه؟ وی با بیان اینکه بهترین روش پیگیری سلامت به گونه ای است که نباید بیماران ترخیص شده بعد از بیمارستان رها شوند، خاطرنشان کرد: از این رو وزارت بهداشت در طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بستری بی دلیل در بیمارستان با ارائه خدمات درمانی در منزل

کاهش بستری بی دلیل در بیمارستان با ارائه خدمات درمانی در منزل