مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 10:252020-01-27سياسي

انتقاد نماینده اصفهان از کم توجهی به خانواده شهدا و جانبازان


یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم توجه به خانواده شهدا و جانبازان گفت: فرزندان جانبازان گلایه مند هستند.

- یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم توجه به خانواده شهدا و جانبازان گفت: فرزندان جانبازان گلایه مند هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: امروزه فرزندان جانبازان متوفی گلایه های زیادی دارند و گاها پرخاشگر می شوند که چرا نسبت به آنها تبعیض می شود.

وی افزود: متاسفانه ایثارگران و خانواده هایشان مظلوم واقع شدند، روز گذشته در ذوب آهن یک فرزند شهید را در میان راه از اتومبیل پیاده می کند در تهران هم یک خوابگاه وجود دارد یک فرد حراستی نامه می نویسد که هشت ماه یک کارمند ذوب آهن در آن جا استراحت کند ولی فرزند شهید را به آن جا راه ندادند در حالی که این خوابگاه تهران، خانه ایثارگران است.

کامران در پایان اضافه کرد: باید در نظر بگیریم که مردم همیشه خارج از مباحثی که از سوی سه قوه مطرح می شود مسائلی را مطرح می کنند از این رو لازم است به نظرات مردم در حوزه داخلی و خارجی توجه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده اصفهان از کم توجهی به خانواده شهدا و جانبازان

انتقاد نماینده اصفهان از کم توجهی به خانواده شهدا و جانبازان