مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 10:152020-01-27سياسي

شب بی دغدغه ارکستر سمفونیک تهران پس از چند روز حاشیه + فیلم


ارکستر سمفونیک تهران، عصر ششم بهمن در حالی به روی صحنه رفت که هفته گذشته با فراز و نشیب های غیرمتعارفی همراه بود؛ شهرداد روحانی به دلیل آنچه بیماری عنوان کرده بود، - شب بی دغدغه ارکستر سمفونیک تهران پس از چند روز حاشیه + فیلم ارکستر سمفونیک تهران، عصر ششم بهمن در حالی به روی صحنه رفت که هفته گذشته با فراز و نشیب های غیرمتعارفی همراه بود؛ شهرداد روحانی به دلیل آنچه بیماری عنوان کرده بود، برای رهبری حاضر نشد و منوچهر صهبایی به جایش روی صحنه رفت و چوب رهبری را بر دست گرفت؛ ولی این حضور شب پرحاشیه ای را برای ارکستر سمفونیک رقم زد.

با این حال ارکستر سمفونیک تهران، شب گذشته اجرایی آرام و بی دغدغه را سپری کرد و قطعاتی آرام و تقریبا شناخته شده برای مخاطب اجرا شدند.

اجرای ارکستر سمفونیک تهران به رهبری مهمان بردیا کیارس و مدیریت هنری شهرداد روحانی عصر یکشنبه (ششم بهمن ماه) در تالار وحدت برگزار شد.

رپراتوار این کنسرت شامل اثر اوورتور اگمونت از بتهوون، کنسرتو شماره دو سرگیی راخمانینف با سه موومان مودراتو، آداجیو و آلگرو و سمفونی شماره پنج بتهوون با چهار موومان بود.

در ادامه گزارش ایسنا را از این کنسرت می خوانید اما پیش از آن می توانید شاهد ویدئویی باشید که توسط خبرنگار بخش موسیقی ایسنا از این اجرا ثبت شده است: مرورگر شما از ویدئو پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب بی دغدغه ارکستر سمفونیک تهران پس از چند روز حاشیه + فیلم

شب بی دغدغه ارکستر سمفونیک تهران پس از چند روز حاشیه + فیلم