مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 10:102020-01-27سياسي

پخش زنده راهپیمایی 22 بهمن 4 شهر سمنان از شبکه استانی


مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان گفت: امسال برای نخستین بار مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهرهای سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار به صورت زنده از شبکه استانی و شبکه های سراسری پخش می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی توکلیان ظهر امروز در نشست خبری که با موضوع اطلاع رسانی ویژه برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی این مرکز با حضور نمایندگان مطبوعات و خبرگزاری های برگزار شد، از انقلاب اسلامی ایران به عنوان مهم ترین واقعه عصر اخیر یاد کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران بعد از 41 سال به عنوان بزرگ ترین حادثه قرن در جهان شناخته می شود.

وی افزود: در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب به ویژه پس از شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و پاسخ کوبنده سپاه به آمریکایی ها در منطقه این مسئله به جهان ثابت شد که این انقلاب دارای چنان قدرت و توانایی است که توان مقابله سینه به سینه با شیطان بزرگ را دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان اضافه کرد: ما در رسانه ملی وظیفه داریم دستاوردهای این انقلاب شکوهمند را نمایش دهیم.

توکلیان در خصوص ویژه برنامه های این مرکز به مناسبت دهه فجر گفت: ما در شبکه استانی در 4 حیطه صدا، سیما، خبر و فضای مجازی فعالیت داریم  که برای برنامه های هر یک از این بخش ها سه بخش تبلیغی، تهییجی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش زنده راهپیمایی 22 بهمن 4 شهر سمنان از شبکه استانی

پخش زنده راهپیمایی 22 بهمن 4 شهر سمنان از شبکه استانی