مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:552020-01-27اقتصادي

20 طرح عمرانی و اشتغالزایی دهه فجر در قصرشیرین به بهره برداری می رسد


مرادعلی تاتار روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت دهه مبارک فجر و بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: اجرای این طرح ها در مجموع 33 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.

وی اظهار داشت: بهره برداری از سامانه آبیاری تحت فشار، اجرای عملیات آبخیزداری، انجام و بهسازی روکش آسفالت، احداث مسکن، اجرای طرح های اشتغالزایی و اجرای طرح های عمران شهری از جمله پروژه هایی است که دهه مبارک فجر امسال بهره برداری از آن ها آغاز می شود.

فرماندار قصرشیرین گفت: دهه مبارک فجر مهم ترین فرصت برای بازگویی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بخصوص در مناطق محروم و روستاها است.

تاتار ادامه داد: در شرایط کنونی که دشمن با استفاده از تمامی ابزارهای تبلیغاتی به هجمه علیه نظام جمهوری اسلامی می پردازد بیان دستاوردهای نظام و ایجاد امید در بین مردم تمامی توطئه های دشمن را خنثی می کند.

او گفت: امسال به طور یقین بار دیگر مردم در راهپیمایی باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیوند عمیق خود را با رهبری و نظام و لبیک به آرمان های والای امام و شهیدان جمهوری اسلامی ایران به نمایش می گذراند و به دشمن خواهند فهماند که به عنوان صاحبان اصلی انقلاب و نظام، مدافعان واقعی آن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 طرح عمرانی و اشتغالزایی دهه فجر در قصرشیرین به بهره برداری می رسد

20 طرح عمرانی و اشتغالزایی دهه فجر در قصرشیرین به بهره برداری می رسد