مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:462020-01-27اقتصادي

9 پروژه عمرانی و ورزشی دهه فجر در استان تهران به بهره برداری می رسد


رضا گلمحمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح ها با 20 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی و ماده 27 (مشارکت بخش خصوصی) احداث شده است که 22 هزار مربع سرانه روباز و 6 هزار مترمربع سرانه سرپوشید تهران افزوده خواهد شد.

وی گفت: 2هزار و 400 مجموعه ورزشی دولتی و خصوصی در سطح استان تهران وجود دارد که از این حیث سرانه ورزشی برای هر شهروند 53 سانتی متر مربع است.

گلمحمدی همچنین با اشاره به اینکه یکصد و 11 مجموعه ورزشی تهران طی 10ماه نخست امسال به علت نبود مجوز قانونی فعالیت پلمب شدند، افزود: در این بازه زمانی 6 هزار و 854 بازدید توسط کارشناسان این نهاد انجام و فعالیت این مجموعه ها رصد شد.

وی از اختصاص اعتبار برای بازسازی ورزشگاه تختی تهران خبرداد و گفت: در جلسه ای که با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار و اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، 10 میلیارد تومان اعتبار برای تعمیرات سقف و سازه ورزشگاه تخصیص یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اینکه به محض دریافت اعتبار عملیات اجرایی این پروژه آغاز خواهد شد، اظهارداشت: هم اینک این طرح در حال بررسی بوده و تا یک ماه آینده اقدامات لازم انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 پروژه عمرانی و ورزشی دهه فجر در استان تهران به بهره برداری می رسد

9 پروژه عمرانی و ورزشی دهه فجر در استان تهران به بهره برداری می رسد