مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 09:352020-01-27سياسي

مجازی سازی طرح ملی مشق اجتهاد


مجازی سازی این طرح تا پایان اسفند به سرانجام می رسد و برگزاری امتحان در هر مبحث جزو امکانات آن خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی دری  ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به کارگاه های طرح ملی مشق اجتهاد اظهار کرد: سال گذشته 12 کارگاه در قالب این طرح برگزار شد و امسال این کارگاه ها به 16 کارگاه خواهد رسید.

وی ادامه داد: امسال دو کرسی ترویجی با موضوع چالش های فقه محیط زیست و فقه فضای مجازی با مشارکت پژوهشگاه فقه نظام برگزار می شود، همچنین برگزاری دو میزگرد تخصصی در زمینه فقه را در سال جاری در دستور کار داریم.

مدیر طرح  ملی مشق اجتهاد افزود: مجازی سازی دوره مشق اجتهاد را در دستور کار داریم، چون 16 دوره مشق اجتهاد برگزار شد و ممکن است که امکان برگزاری حضوری آن در سراسر کشور نباشد، مجازی سازی دوره مشق اجتهاد تا پایان اسفند به سرانجام می رسد و برگزاری امتحان در هر مبحث جزو امکانات آن خواهد بود.

دری با اشاره به توسعه طرح ملی مشق اجتهاد اظهار کرد: هر سال یک مبحث به این طرح اضافه می شود و در سال جاری موضوع اخلاق پژوهی را با محوریت 6 کارگاه، سه هم اندیشی و سه میزگرد با پشتیبانی پژوهشکده اخلاق و معنویت در طرح مشق اجتهاد خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجازی سازی طرح ملی مشق اجتهاد

مجازی سازی طرح ملی مشق اجتهاد